środa, 22 marca 2017

Wyjaśnienie, powrót i wielkie zmiany


   Moje życie ostatnio przybrało nieoczekiwany obrót. Wszystko wywróciło się do góry nogami, przez co musiałam zawiesić bloga. Teraz, na nowo pragnę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami.

   Mam zamiar wprowadzić kilka zmian. Posty powinny pojawiać się minimum raz w tygodniu. Co więcej, raz na dwa tygodnie postaram się dodać post nierecenzencki. Na blogu pojawiać się będą różne akcje, podsumowania miesiąca czy tagi. Postaram się w niedalekiej przyszłości zorganizować dla Was konkurs. Wznowię dodawanie postów na Facebooku, na którego serdecznie zapraszam! Chcę, abyście czerpali z lektury mojego bloga jak najwięcej przyjemności, dlatego zamierzam również udoskonalić szablon oraz wszystkie rzeczy z nim związane.

   Jeśli macie jakieś propozycję, dotyczące mojego bloga lub pytania, które chcecie zadać to śmiało, piszcie w komentarzach!


Pozdrawiam,
Aelin Ether

1 komentarz: