Trochę z opóźnieniem, ale jest. Oto czytelnicze podsumowanie minionego roku. Nie jestem z niego zbyt zadowolona, jednak nie mogę narzekać na jakość książek jakie przeczytałam. Ponieważ zapisuję wszystkie tytuły jakie przeczytałam oraz ocenę od razu po skończeniu powieści poniżej dokładnie znajdziecie CALUTKĄ moją czytelniczą listę z 2016 roku, a później kilka zdań podsumowania.
Styczeń
1. John Flanagan - Zwiadowcy. Księga 1 7/10
2. Lois Lowry - Dawca 9/10
3. Lois Lowry - Skrawki błękitu 7/10
4. Lois Lowry - Posłaniec 8/10
5. P.C Cast + Kristin Cast - Naznaczona 5/10
6. P.J Palacio - Cud chłopak 6/10
7. Agatha Christie - Morderstwo w Orient Expresie 9/10
Luty
1. L.H Zelman - Tożsamość Anioła 5/10
2. Lisa McMann - Sen 7/10
3. Lisa McMann - Mgła 8/10
4. Lisa McMann - Koniec 8/10
5. Ewa Nowak - Wszystko, tylko nie mięta 9/10
6. Carlos Ruiz Zafon - Książę Mgły 5/10
7. Amy Ewing - Biała róża 9/10
8. Lauren Oliver - Panika 6/10
9. Victoria Avegard - Szklany Miecz 10/10 (zakończenie!!!)
10. Richaelle Mead - Akademia Wampirów 8/10
11. Richaelle Mead - Akademia Wampirów. W szponach mrozu 8/10
12. Agatha Christie - Noc w bibliotece 8/10
13. Robin LaFevers - Posępna litość 10/10
Marzec
1. Dan Brown - Anioły i demony 9/10
2. Sara Shepard - Pretty Little Liars: Kłamczuchy 8/10
3. Sara Shepard - Pretty Little Liars: Bez skazy 9/10
4. Sara Shepard - Pretty Little Liars: Doskonałe 8/10
Kwiecień
1. Danielle L.Jensen - Porwana pieśniarka 9,5/10
2. Sara Shepard - Pretty Little Liars: Niewiarygodne 8/10
3.Sara Shepard - Pretty Little Liars: Zepsute 8/10
4. Cinda Williams Chima - Król Demon 8/10
Maj
2. Robin LaFevers - Mroczny triumf 7,5/10
3. Marie Rutkoski - Niezwyciężona. Pojedynek 8,5/10
4. Cassandra Clare - Diabelskie Maszyny. Mechaniczny Anioł 8/10
Czerwiec
1. Stephen King - Carrie 7/10
2. Erika Johansen - Królowa Tearlingu 10/10
3. Collen Hoover - Maybe Someday (tutaj zapisane mam tylko serduszka)
4. Collen Hoover - Ugly Love 10/10
5, Sarah J. Mass - Królowa cieni 8/10
6. John Corey Whaley - Chłopak, który stracił głowę 7/10
7. Tarryn Fisher - Mimo moich win 10/10
8. Andrzej Sapkowski - Ostatnie życzenie 9/10
8. Andrzej Sapkowski - Ostatnie życzenie 9/10
Lipiec
1. Rachel Hartman - Serafina 8/10
2. Leigh Bardugo - Cień i Kość 8/10 <3
3. Leigh Bardugo - Szturm i Grom 7/10
4. Rachel Hartman - Łuska w cieniu 9/10
5. Leigh Bardugo - Ruina i Rewolta 8/10
6. Kristin Cashore - Wybrańcy 9/10
7. Agatha Christie - Morderstwo w Orient Expresie 10/10 (ponownie)
8. Kristin Cashore - Iskra 8/10
9. Marie Lu - Rebeliant, Legenda 9/10
10. Marie Lu - Rebeliant. Wybraniec 9/10
11. Marie Lu - Rebeliant. Patriota 8/10
12. Cassandra Clare - Diabelskie Maszyny. Mechaniczny książę 7/10
13. Olga Gromyko - Zawód: Wiedźma 1 4/10
Nie chcę stawiać sobie wygórowanych wymagań, ani pisać, że "przeczytam tyle książek ile mam wzrostu", ponieważ w tym roku stawiać chcę głównie na jakość. Wybrałam sobie kilka głównych pozycji, które muszę przeczytać. Reszta książek będzie spontaniczna.
Oto lista książek na 2017 rok:
1. Trudi Canavan - Kapłanka w bieli
2. Erika Johansen - Inwazja na Tearling
3.Jane Austen - Duma i uprzedzenie
4. Andy Weir - Marsjanin
5. Danielle L. Jensen - Waleczna Czarownica
6 George R.R. Martin - Starcie królów
7. Maggie Stiefvater - Król kruków
8. Diana Gabaldon - Obca
9. Siri Pettersen - Dziecko Odyna
10. Tarryn Fisher - Mimo Twoich Łez
11. Sarah J. Mass - Dwór mgieł i furii
12. S.J Kincaid - Diabolika
13. Cassandra Clare - Pani Noc
14. Marie Lu - Malfetto. Drużyna Róży
15. Stephen King - To
A wy, macie jakieś czytelnicze plany na ten rok? I jak myślicie, nie sparzę się ponownie na Kingu?
Zaczytanego Nowego Roku, kochani!
Aelin, 8 styczeń 2017
2. Leigh Bardugo - Cień i Kość 8/10 <3
3. Leigh Bardugo - Szturm i Grom 7/10
4. Rachel Hartman - Łuska w cieniu 9/10
5. Leigh Bardugo - Ruina i Rewolta 8/10
6. Kristin Cashore - Wybrańcy 9/10
7. Agatha Christie - Morderstwo w Orient Expresie 10/10 (ponownie)
8. Kristin Cashore - Iskra 8/10
9. Marie Lu - Rebeliant, Legenda 9/10
10. Marie Lu - Rebeliant. Wybraniec 9/10
11. Marie Lu - Rebeliant. Patriota 8/10
12. Cassandra Clare - Diabelskie Maszyny. Mechaniczny książę 7/10
13. Olga Gromyko - Zawód: Wiedźma 1 4/10
Sierpień
1. Trudi Canavan - Trylogia Czarnego Maga. Nowicjuszka 9/10
2. Trudi Canavan - Trylogia Czarnego Maga. Wielki mistrz 9/10
3. Alyxandra Harvey - Córka medium 9/10
4. Mia Sheridan - Bez słów 9/10
5. Stephen King - Lśnienie 7/10
6. Pittacus Lore - Jestem numerem cztery 7/10
7. Danielle L. Jensen - Ukryta Łowczyni 9/10
Wrzesień
1. Olivia Samms - Szkic. Kronika Bei 6/10
2. Cassandra Clare - Diabelskie Maszyny. Mechaniczna księżniczka 8,5/10
Październik
---------
Listopad
2. Colleen Hoover - November 9 10/10
3. J.K. Rowling i innni - Harry Potter i Przeklęte Dziecko 10/10 (wkrótce recenzja)
Grudzień
--------
Zdecydowanie najgorszym moim czytelniczym miesiącem był październik i grudzień, co spowodowane było głównie brakiem czasu na czytanie. Luty i lipiec to te miesiące, w których siedziałam non stop z książkami, co raczej widać. W porównaniu do tamtego roku powieści, które czytałam teraz były grubsze i zdecydowanie lepiej trafiałam w ciekawe tytuły. Największym rozczarowaniem roku 2016 był Stephen King. Po tylu zachwytach spodziewałam się prawdziwej bomby, zdołałam przeczytać tylko dwie jego książki, z których żadna nie zmroziła krwi w moich żyłach. Jednak postanowiłam się nie zniechęcać. Zaskoczeniem była Colleen Hoover, Leigh Bardugo, Marie Lu oraz Danielle L. Jensen. Najszybciej przeczytaną książką w 2016 roku był " Harry Potter i Przeklęte Dziecko". Źle wspominam książki takie jak "Książe Mgły", "Zawód: Wiedźma 1" oraz "Szkic. Kroniki Bei". W sumie w 2016 roku przeczytałam 65 książek.
Plan na 2017 rok
Nie chcę stawiać sobie wygórowanych wymagań, ani pisać, że "przeczytam tyle książek ile mam wzrostu", ponieważ w tym roku stawiać chcę głównie na jakość. Wybrałam sobie kilka głównych pozycji, które muszę przeczytać. Reszta książek będzie spontaniczna.
Oto lista książek na 2017 rok:
1. Trudi Canavan - Kapłanka w bieli
2. Erika Johansen - Inwazja na Tearling
3.Jane Austen - Duma i uprzedzenie
4. Andy Weir - Marsjanin
5. Danielle L. Jensen - Waleczna Czarownica
6 George R.R. Martin - Starcie królów
7. Maggie Stiefvater - Król kruków
8. Diana Gabaldon - Obca
9. Siri Pettersen - Dziecko Odyna
10. Tarryn Fisher - Mimo Twoich Łez
11. Sarah J. Mass - Dwór mgieł i furii
12. S.J Kincaid - Diabolika
13. Cassandra Clare - Pani Noc
14. Marie Lu - Malfetto. Drużyna Róży
15. Stephen King - To
A wy, macie jakieś czytelnicze plany na ten rok? I jak myślicie, nie sparzę się ponownie na Kingu?
Zaczytanego Nowego Roku, kochani!
Aelin, 8 styczeń 2017
Przeczytałaś mnóstwo książek! Moim wyzwaniem czytelniczym jest przeczytanie 100 książek przez cały rok :)
OdpowiedzUsuńZyczę Ci powodzenia!
http://nikasspace.blogspot.com/
Oooo, mega dużo przeczytałaś 😱
OdpowiedzUsuńW sumie nie mam żadnego planu na ten rok xD
Jak dużo przeczytanych książek, gratuluję! Niestety nie jestem w stanie powiedzieć, jak to jest z panem Kingiem, ponieważ przeczytałam zaledwie jego jedną książkę, która była całkiem dobra - "Miasteczko Salem".
OdpowiedzUsuńWidzę, że czytałaś Trylogię Czarnego Maga - matko, te książki są naprawdę wspaniałe. A najbardziej uwielbiam trzecią część. Chociaż w sumie uwielbiam i nienawidzę jednocześnie (takie tak sprzeczności).
Pozdrawiam,
Book Prisoner! :)
Ja również uwielbiam i nienawidzę jednocześnie trzecią część, dlatego też nie dostała ode mnie 10! Jednak nie mogłam po takim zakończeniu dać najwyższej oceny! Moje serduszko pękło!
UsuńPozdrawiam!
Ja też sobie nie stawiam żadnych wyzwań, a po prostu patrzę, co przyniesie czas. ;)
OdpowiedzUsuńDiabolikę polecam już teraz, chociaż jestem dopiero w połowie, ale książka jest niesamowita! I też planuję nadrobić trylogię Tarryn Fisher, bo ostatnio czytałam Margo jej autorstwa i książka była taką petardą, że naprawdę chcę jeszcze poczytać coś spod jej pióra. ;)
Ja planuję 2017 rok jako rok horroru/grozy i biorę udział m.in. w wyzwaniu Olgi z Wielkiego Buka. Mam nadzieję, że mi się uda :)
OdpowiedzUsuńImponujące zestawienie :)
OdpowiedzUsuńCałkiem nieźle i tak ci poszło. Powodzenia w postanowieniach na 2017!
OdpowiedzUsuńPozdrawiam
To Read Or Not To Read