piątek, 28 października 2016

Book Haul #1



   Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować zupełnie co innego, niż recenzja. Zapraszam Was na Book Haul!


   Oto moje zakupy, które zrobiłam w październiku. Nie mogłam przejść obojętnie obok premiery nowego Harr'ego Pottera, "Prawdodziejki", "Mimo twoich łez" czy dodruku "Króla Kruków"! "Szóstka Wron" w promocji z Kartą Empik? "Chemia Śmierci" za 9,99? Jak można było z tego nie skorzystać! Cztery paczki, a tyle radości.



1)  Susan Dennard - "Prawdodziejka"





   Przyznam się bez bicia, "Prawdodziejkę" kupiłam w ciemno, bez czytania opisu. Widząc pochlebną recenzję Sarah J. Mass postanowiłam od razu dokonać zakupu. Dopiero potem obejrzałam filmik u "Book Reviews by Anita" i nie pożałowałam. Gdy tylko dostałam zaproszenie do odbioru zamówienia, pobiegłam w podskokach. Panie i Panowie, to właśnie ta książka wyleczyła mnie z kaca książkowego! Jej recenzja powinna pojawić się niebawem.









2) Simon Becektt - "Chemia Śmierci"





Tę książkę poleciła mi koleżanka, a wiem o niej tylko tyle ile mówi czytelnikowi opis. Podobno książka trzyma w napięciu, a opisy są bardzo żywe i działają na wyobraźnię. Uwielbiam takie thrillery i bohaterów, którzy wykonują ciekawe zawody. Główna postać jest bowiem antropologiem sądowym. No i do tego ta cena! 9,99 !!!

"Już po trzydziestu sekundach przechodzi cię dreszcz. Po minucie masz serce w gardle. A kiedy kończysz czytać, dziękujesz Bogu, że to tylko powieść."






3) Legih Bardugo - Szóstka wron


      Kolejna przeceniona książka, chociaż kupiłabym ją nawet za jej normalną cenę. Skorzystałam z okazji i do zamówionej "Prawdodziejki" dopchnęłam "Szóstkę wron" oraz "Chemię śmierci" dopełniłam wszystko "Demonologami" i poczułam radość! Leigh Bardugo napisała jedną z ciekawszych i egzotyczniejszych trylogii jaką czytałam, a mianowicie Trylogię Girszy. Była to jedna z tych nielicznych serii, które przeczytałam podczas kaca książkowego w czasie trwania wakacji. I nie mogłam się w nią niestety dostatecznie wczuć, ale i tak poczułam tę magię płynącą z owej trylogii. Po tym mam bardzo duże wymagania względem "Szóstki wron" i nie mogę doczekać się kiedy ją przeczytam! Przede mną Harry Potter, a później Szósteczka. Wydanie tej powieści zasługuje na kilka słów, ponieważ jak wiadać na zamieszczonym niżej zdjęciu jest ona wydana genialnie. Czarne brzegi i czerwona wstążeczka służąca jako zakładka. GE-NIAL-NE. Zdecydowanie w moim guście!



4) J.K.Rowling, Jack Thorne, John Tiffany - "Harry Potter i Przeklęte Dziecko"



   Wielka premiera, zamieszanie z przesyłkami... Chcąc odebrać moją paczkę z "Prawdodziejką" musiałam czekać, aż sprzedawca sprawdzi co zamówiłam. Za żadne skarby nie można było im sprzedać Harry'ego Pottera przed czasem. Inaczej ponieśli by ogromne koszty, powiedzieli mi to przepraszając za zamieszanie. Kiedy odbierałam go dwa dni później, okazało się, że mój egzemplarz jest uszkodzony. Jednak sprzedawca zauważył to pierwszy i od razu wymienił mi ją, a uszkodzoną schował. Empik... Serio zasługuje na takie hejty, czy tylko u mnie w mieście sprzedawcy są tacy mili? Nie wiem co powiedzieć o Przeklętym Dziecku. Nie chcę się nakręcać, ponieważ słyszałam różne opinię. Cały czas uspokajam się słowami: "To tylko scenariusz, nie jest to Harry Potter jakiego znasz i kochasz." Podchodzę do tej książki z dystansem, a przynajmniej taki mam plan.



5) Tarryn Fisher - "Mimo twoich łez"



   Jest to druga część trylogii " Mimo moich win", której pierwszą część połknęłam. Niecierpliwie czekałam na tę premierę, ponieważ poprzednia książka mnie zmiażdżyła i nie dawała o sobie zapomnieć. To "Mimo moich win" wywołało u mnie tak ogromnego kaca. Wiem, że nie jest to wybitna powieść, jednak poruszyła mnie dogłębnie i wciągnęła w swój świat nie chcąc wypuścić. W tym miesiącu książki, które zamówiłam to historie, które chcę jak najszybciej poznać. TERAZ! JUŻ! Nie mogę się doczekać czasu spędzonego z tym tytułem!






6) Maggie Stiefvater - "Król Kruków"






   To książka, na którą czekałam dobry rok. Nie była dostępna, aż w końcu doczekałam się dodruku. Kochane wydawnictwo Uroboros <3 Część pierwsza została rzucona na sprzedaż dzień przed podaną premierą, gdy tylko to zobaczyłam, zrobiłam kolejne zamówienie i potwierdziłam je natychmiast. Następnego dnia odświeżałam stronę z niecierpliwością, pozostałe dwa tomy zamówiłam już razem, teraz czekam, aż przyjdą. I tak mamy następną książkę, którą muszę jak najszybciej przeczytać. A czasu tak mało...






7) Geralt Brittle - "Demonolodzy. Ed i Lorranie Warren"







   Interesuje się zjawiskami paranormalnymi, więc to oczywiste, że musiałam zakupić ten tytuł. Jestem nastawiona na dreszcz emocji i strach. Przeczytałam pierwszy rozdział i nie poczułam nic... Może później się rozkręci? Nie mam pojęcia, aczkolwiek dam tej książce szansę. Zwłaszcza, że wydarzenia opisane w tej książce stanowiły inspiracje do filmów "Obecność" i "Obecność 2"









    Czytaliście, którąś z powyższych książek? A może macie zamiar? Koniecznie powiedzcie mi o tym w komentarzach!

29 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej z nich... :(
    Mam pytanko: czy będzie recenzja pozycji numer 5? Ewentualnie pierwszej części? :) Jestem bardzo ciekawa tych książek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja pierwszej części będzie, gdy tylko koleżanka odda mi mój egzemplarz :D

      Usuń
    2. Oks! Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  2. Jejku, gdzie dorwałaś Chemię Śmierci za 10 zł? Podpowiesz? Bo sama pilnie poszukuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni temu sprawdzając promocje z kartą Mój Empik natknęłam się na taką cenę! Jeśli posiadasz tę kartę to musisz sprawdzić na stronie internetowej empiku ! ^^

      Usuń
  3. "Król Kruków" - uwielbiam! Życzę Ci miłej lekturki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja znam tylko Prawdodziejkę ;)
    justboooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale bardzo chciałabym przeczytać "Króla kruków". Chętnie dowiem się co ty o niej myślisz. Daj znać, gdy przeczytasz :)
    Pozdrawiam, Ola
    bookwithhottea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do karty...Jak można ją 'zdobyć'? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idziesz do salonu Empik i prosisz :D Wypełniasz formularz i masz!

      Usuń
  7. Akurat nic tu dla mnie, ale widząc Harrego po raz 186516518364163 ma się ochotę na wyczyszczenie internetu z fotek tej książki - nie żeby coś do niej miała, ale częstotliwość jej wszędzie (dosłownie) pomału staje się nudne. ,,Szóstka wron'' bardzo mi się podoba pod względem wizualnym, ale treść raczej nie w moim guście. Choć kto wie, może kiedyś sięgnę! Pozdrawiam, Wielopasja

    OdpowiedzUsuń
  8. zadnej nei czytalam alen iktore bym podkradla ;) pozdrawiam i zycze udanego zaczytanego weeekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie jestem po lekturze Mimo twoich łez, myślałam, że znienawidzę Rudą, ale o dziwo tak się nie stało. I czekam na Przeklęte dziecko jestem szaloną fanką przygód Pottera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! Harry'ego zamierzam kupić, a "Chemia śmierci " musi być fascynująca!
    Masz już kolejnego obserwatora :)
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę tylu wspaniałych książek. "Chemię śmierci" czytałam - jest naprawdę bardzo dobra! Wydanie "Szóstki wron" - och, jak bardzo pragnę!

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny jesienny stosik na długie wieczory. Z tych książek czytałam tylko Chemię Śmierci. Jest to moim zdaniem świetna książka, tak jak pozostałe z serii o Davidzie Hunterze.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Płonę z zazdrości kiedy widzę taki stosik nowych książek :o
    Nic jeszcze nie czytałam z powyższych pozycji, jednak kojarzę książki ;)
    Pozdrawiam i miłego czytania ;)
    Na planecie Małego Księcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdodziejkę przeczytałam z tego samego powodu co Ty, było warto :D jutro powinnam dostać paczuchę z Harrym, nie wiem kiedy uda mi się go przeczytać, ale również mam takie podejście z dystansem, nie spodziewam się wielkiego wow. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kupiłam Szóstkę wron - jest przepięknie wydana! Poluję jeszcze na Mimo moich win i Mimo twoich łez, bo intryguje mnie ta seria oraz swego czasu bardzo chciałam przeczytać Króla kruków. Tylko teraz tak się zastanowiłam, czy to w ogóle są klimaty, które lubię? I chyba jednak nie, więc nie wiem, czy nadrobię w końcu tę serię. ;/
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybrałaś świetne książki, takie, które sama chętnie bym przeczytała. Jestem w trakcie czytania "Harry'ego Pottera" i powiem ci, że moje myśli brzmią identycznie jak twoje: "Pamiętaj, to nie jest Harry, którego znasz".
    Jeśli chciałabyś poznać opinię, zapraszam na mojego bloga, pojawi się tam już niedługo :)
    [planeta-recenzji.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  17. O ,,Prawdodziejce'' to może już nie będę nawijać jak bardzo chcę ją kupić, tyle że mam jeszcze wiele książek do przeczytania. ,,Król Kruków'' wydaje się ,,sympatyczną'' lekturą, za którą, mam nadzieje, kiedyś się zabiorę.
    Pozdrawiam!
    http://magia-ksiazek-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. "Harry'ego..." mam od dawna w oryginale, ale chcę skończyć "Insygnię..." najpierw. :DD
    "Szósta wron" wygląda genialnie! <33

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdodziejka jest świetna <3 Jest moją ulubioną książką odkąd ja skończyłam, recenzję dziś dodałam, więc jak jesteś ciekawa to zapraszam ;)
    Harry Potter czeka od swojej premiery aż poświęcę mu czas, a ja liczę na to, że znajdę go szybko, bo nie mogę się doczekać :)
    Król kruków jest nieosiągalną książką, przynajmniej był i nie mogłam jej nigdzie dostać, ale pójdę poszperać po księgarniach skoro ci się udało :)
    Miłego czytania tylu ciekawych książek!


    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :) Serdecznie zapraszam do odpowiedzenia na zadane przeze mnie pytania ;) http://ksiazki-recenzje-czytelnicy.blogspot.com/2016/11/liebster-blog-award-7.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ósmy tom Harry'ego zaczyna mnie nudzić. Widzę go wszędzie.
    "Szóstka wron" jest ładnie wydana, lecz raczej jej nie przeczytam.
    http://booksinshadow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. oo ciekawa jestem Demonologów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę tu same ciekawe pozycje. Bardzo jestem ciekawa Twoich opinii. W szczególności czekam na recenzję "Szóstki wron" bo ciągle waham się z zakupem. Pozdrawiam!
    Kinga
    http://dodekafonia-literatury.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń